آموزش بدنسازی ٬ماهیگیری٬ با عکس ٬بازی با  میلاد خواجه نژاد

آموزش بدنسازی ٬ماهیگیری٬ با عکس ٬بازی با میلاد خواجه نژاد

آموزش گام به گام بدنسازی و ماهیگیری را با میلاد خواجه نژاد تجربه کنید
آموزش بدنسازی ٬ماهیگیری٬ با عکس ٬بازی با  میلاد خواجه نژاد

آموزش بدنسازی ٬ماهیگیری٬ با عکس ٬بازی با میلاد خواجه نژاد

آموزش گام به گام بدنسازی و ماهیگیری را با میلاد خواجه نژاد تجربه کنید

جدید ترین نسخه های گیم و مجله گیم با میلاد خواجه نژاد

این قسمت از سایت  به زودی تکمیل میشود لطفا منتظر سور پرایز های ما باشید

 این مجله بازی براتون گذاشتم به زودی براتون شماره های جدیدشو به روز براتون میذارم.این مجله با فرمت pdfهست که میتونید این فایل رو با برنامه پی دی اف ریدر pdf reader یا adob reader اجرا کنید.برای دانلود اینجا کلیک کنید. کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.  مرجع دانلود از سایت آسان دانلود میباشد.

                 


دانلود جدیدترین نسخه بازی زیبای پرندگان خشمگین به نام  piglantis که پرندگان خشمگین ما اینبار به زیر آب رفتن برای دانلود اینجا کلیک کنید.  

نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Seasons Piglantis از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این قسمت از پرندگان خشمگین فصول با نزدیکتر شدن فصل گرما پرندگان عصبانی ما به فستیوال تابستانی  Piglantis می روند این بار شما میتوانید پرندگان خود را به زیر آب بفرستید و با جستجوی خوک ها در زیر آب و شکست پادشاه خوک ها از این جشن لذت ببرید.
این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds Seasons که یکی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های آندروییدی محسوب می شود که با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید این بازی برای اجرا در رایانه را گرفته است. و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص کامپیوتر منتشر شد. این بازی بسیار زیبا با گرافیک بسیار بالا نصب به حجم بسیار کم بازی و دارا بودن رنگ آمیزی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد.

قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds Seasons:- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در مرحله مختلف در سال 2011 و 2012
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 منبع از سایت بزرگ آسان دانلود 


 دانلود بازی ماهیگیری
نام بازی: Rapala Pro Fishing

پلتفورم : pc
ژانر:ماهیگیری / Fishing
سال انتشار: نامشخص
نوع  فایل : سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : E
قابل نصب بر روی: Windows XP / Vista / Seven

بازی های فانتزی از جمله بازی هایی هستند که همیشه بر خلاف اسمشان طرفداران زیادی در سرتاسر جهان داشته اند.قصد معرفی و ارئه بازی ماهیگیری Rapala Pro Fishing را داریم.این بازی از آن جهت بین تعداد زیادی بازی اهمیت زیادی پیدا کرده است که سبک یا همان زانر آن متفاوت از بقیه میباشد.این بازی توسط سازنده این گونه معرفی شده است: با شتاب جعبع ماهیگیری خود را بردارید...قایق باس خود را روشن کرده و اماده ماهیگیری شوید... !!!این مجموعه حقیقتا زیبا شبیه سازی شده است و طبق گفته ناشر قبل از آن به هیچ عنوان هم سبک آن را ندیده اید و از بازی کردن آن هیچ وقت ابراز پشیمانی نمیکنید... .!!! دقت کنید این بازی به شدت بر روی هوش مصنوعی ماهی ها مانور داده است پس باید عرض کنم که ماهی گیری در این بازی بیش از حد به واقعیت شبیه میباشد و به راحتی نمیتوانید ماهی صید نمایید.!!! این بازی در تمام جزئیات تمام جوانب را رعایت کرده است و شما به سختی میتوانید بگویید فلان حرکت  غیر واقعی است و به سرزنش سازندگان بپردازید!!! گرافیک بازی نسبتا مطلوب میباشد هر چند که با توجه به حجم کم بازی انتظاری بیشتر از این نمیرود... .این بازی دارای موسیقی متن و صدا گذاری فوق العاده ای هست..تعدد مراحل در این بازی به شدت زیاد میباشد ...شاید باور این جمله که دراین بازی بیش از 500 هزار هکتار مخصوص ماهیگیری وجود دادر اندکی مشکل باشد...ویژگی های بازی:

1-    ماهی های واقهی با هوش مصنوعی باور نکردنی
2-21 مسابقه مجزا
3-بیش از 500 هزار هکتار از برگزیده ترین و معروفترین آی های جهان مخصوص ماهیگیری
4-رودخانه آمازون و دلتای دانوب  .  منبع از سایت میهن دا نلود

دانلود این بازی به همراه تعدای عکس از محیط بازی اینجا کلیک کنید.توجه داشته باشید در پنجرهای که باز میشود در وسط صحفه قسمت لینک های دانلود را پیدا کرده وبر روی دانلود کلیک کنید .این بازی را از دست ندید واقعا عالیه